VIDEO – content – marketing
Provokation
som et virkemiddel
skab en stærkere relation
Mens ordet ‘provokation’ for mange mennesker har en negativ klang, betyder det egentlig at opfordre eller tilskynde en reaktion hos en anden person gennem handling.
Man kan sammenligne provokation med en knap. Når man trykker på den, så sker der noget. Det er hverken positivt eller negativt.
Mange virksomheder frygter at tænke afskygninger af provokation ind i deres markedsføring, fordi de er bange for den berygtede ‘shitstorm’.
Er det ikke ærgerligt, da man ikke udløser en shitstorm ved at tænke, men ved at handle uden omtanke.
Hvorfor skal man bruge en masse ressourcer på markedsføring, når man i bund og grund er bange for at få en reaktion?
– det svarer jo til at invitere sine kunder på middag og servere noget, som ikke har nogen smag…
Hvis kunden ikke kan lide det som du serverer, så er det altså ikke din kunde!
Vil du selv arbejde med provokation?
Foredrag som forandrer
ET FOREDRAG, DER UDFORDRER MENNESKER OG MINDSETS
Lad dig blive underholdt og provokeret i et passioneret foredrag, hvor Jesper leverer et oplæg spækfyldt med humor og scenarier, som giver publikum noget at tænke over.
VIDEO CONTENT Workshop
EN workshop, hvor du lærer AT LAVE dine EGEN VIDEO
Det er ikke svært, at sætte et kamera op og trykke på en knap, men det kan være svært at trykke på kundens knapper. Her kan jeg hjælpe dig med at finde et format der virker.
Om Jesper
Han har ageret internt reklamebureau i flere virksomheder og har med sin taktiske og praktiske erfaring, bygget bro mellem produktion, marketing og ledelse.
Derudover har han rejst som backpacker gennem mere end 50 lande, hvor han har skudt over 400 timers video.
Jesper´s største styrke er professionel nysgerrighed.